Cerita Mesti Baca!! Must Read!!

Tuesday, 31 January 2012

SABUN JONGKONG EMAS ZMASHA - RAHSIA KEKAL CANTIK DI USIA 40AN...

SABUN JONGKONG EMAS ZMASHA

JIKA melihat wajahnya pasti ramai yang menyedari kemunculannya menghiasi drama-drama tempatan walaupun jarang memegang watak utama.

Selesa dengan panggilan komersial Emma Akma, pelakon drama yang dimaksudkan ini sebetulnya mula mendekati dunia seni sejak tahun 1994 melalui filem Pesona Cinta yang menyaksikannya muncul sebagai pelakon tambahan.

Berusia 42 tahun, Emma sentiasa tercari-cari produk kecantikan yang sesuai dengan kulitnya.

Lebih-lebih lagi dia mempunyai kulit sensitif dan sering mengalami alahan kulit.
Selain faktor usia, Emma mengakui sering menggunakan pelbagai jenis jenama solekan memberi kesan pada wajahnya.

"Sebagai artis kita tidak boleh demand untuk meminta alat solek sendiri. Kita perlu akur pada permintaan jurusolek. Kadang-kadang saya tidak sempat membersihkan wajah apabila balik rumah kerana kepenatan. Pada umur 30-an, saya tidak perasan perubahan pada wajah.


KYUSOKU BIHAKU GLUTATHIONE ( KB GLUTHA)**KULIT LEBIH CERAH,& PUTIH GEBU**

KYUSOKU BIHAKU GLUTATHIONE ACTIVATOR PLUS NAC (KB GLUTA)


HARGA : RM150
FREE POS SELURUH MALAYSIA

SANGAT BERKESAN untuk mencerahkan kulit, dan menjadikannya sangat halus dan bercahaya.

Kesan setanding suntikan glutathione Vit C

TIADA kesan sampingan yang merbahayakan kesihatan.

Terbaik untuk kulit gebu tanpa cela jerawat atau parut.

Kesan Menakjubkan dapat dilihat dalam masa 1 bulan.

Sering membayangkan macam mana nak dapatkan kulit cerah, gebu, licin tanpa menggunakna suntikan atau bahan kimia? Tidak perlu risau, hanya amalkan KB. Dijamin mampu membuatkan kulit anda secerah dan segebu kulit artis filipina, jepun dan korea. Kerana KB ni dah banyak diamalkan oleh artis2 filipina, korea dan japan. hasilnye kulit jadi cerah, halus, bersinar dan gebu. Keberkesanannya diiktiraf dan dianugerahkan sebagai produk pencerah no 1.

KHASIAT:
1. Tiada lagi masalah kulit gelap, kusam dan tidak berseri
2. Kulit bersinar dan cerah berseri
3. Menghilangkan tanda2 Penuan
4. Menyelasaikan masalah parut
5. Mampu menyelesaikan masalah jerawat
6. Membuang toksik dlm badan

KENAPA KB BERBEZA DENGAN PRODUK PEMUTIH YANG LAIN?
KB adalah supplement asli /tidak ada tambahan gula,kanji dari tepung jagung, ragi, ,jagung, kerak nasi, susu, zat perekat, pewangi, pewarna tambahan,seperti yang banyak terkandung di supplement lain.

BERAPA LAMA UNTUK NAMPAK KESAN?
*Medium brown skin: 1-3 months
*Dark brown skin: 3-6 months
*Very dark skin: 6-12 months
*Black skin: 2 years or more

Rata2 hanya memerlukan 1-4bulan untuk nampak cerah berseri. Bagaimanapun tetap bergantung kepada metabolisme masing-masing, seberapa cepat tubuh kita dapat menyerap dan seberapa cepat tubuh kita dapat menerima vitamin.

ADAKAH KB HALAL ?
Halal..... KB ada sertifikat halal,kerana pada dasarnya KB menggunakan tumbuh2an dan tidak menggunakan gelatin dari babi.

BOLEH KE BERHENTI LEPAS SUDAH CERAH?
Boleh...tiada masalah..kesan cerah dan putih KB ni adalah kekal. cuma cuba elakkan dari berjemur tempat panas.

Semua orang boleh ambil termasuk lelaki. untuk yang ada diabetes, mengandung dan menyusukan anak, perlu minta nasihat doktor.


*** 1 SET MENGANDUNGI :
60 KAPSUL 
(GLUTATHIONE ACTIVATOR PLUS NAC 500mg 30 CAPSULE + VITAMIN C ROSEHIPS 500g 30 CAPSULE) 
UTK KEGUNAAN 1 BULAN

*** CARA MAKAN:
GLUTATHIONE ACTIVATOR PLUS NAC 500mg 1 BIJI 
VITAMIN C ROSEHIPS 500g I BIJI
SEKALI SEHARI SEKURANG2NYA 15 MINIT SEBELUM MAKAN

TESTIMONI PENGGUNA KB GLUTHA:





Monday, 30 January 2012

TIPS MEMILIH BRA YANG SESUAI


Pernah tak kadang-kadang kita rasa gatal dekat payudara, atau merah-merah macam melecet sekitar bawah lingkaran payudara, rasa sesak dan tidak selesa masa pakai bra! Eh I rasa semua orang tak selesa pakai bra. Tapi kena pakai juga!! Oh kenapa jadi perempuan kena pakai macam-macam?
Okaylah tak perlu merungut lagi lepas ni. Sebab I akan bagi tips cara paling mudah untuk tahu ukuran bra you all. Nanti engkau orang semua tak payah nak pergi try dekat fitting room masa nak beli bra. Boleh ukur dekat rumah, sampai dekat kedai boleh cepat-cepat cakap dekat Amoi tu, “Saya nak bra ukuran 34C as soon as possible please. Please cepat sikit saya malu ni ramai orang tengok!”
Macam mana nak ukur tu??

Friday, 27 January 2012

MEIZITANG SLIMMING PILLS OFFER!! OFFER!! SAH SEHINGGA 1 FEB 2012 SAHAJA

SPECIAL OFFER!!

ATAS PERMINTAAN RAMAI, & KEBERKESANAN MEIZITANG,
KAMI SEKALI LAGI MEMBUAT TAWARAN HARGA ISTIMEWA UNTUK 
HARGA MEIZITANG SLIMMING PILLS DITURUNKAN LAGI..
STOK ADALAH TERHAD! SIAPA CEPAT, DIA DAPAT!
OFFER INI HANYA SAH SEHINGGA 1 FEB 2012
JADI JANGAN TUNGGU LAGI
DAPATKAN SEKARANG PADA HARGA ISTIMEWA INI..


MSV (MEIZITANG STRONG VERSION)


MEIZITANG STRONG VERSION (MSV)
RM120 FREE POS
NOW ONLY RM100 FREE POS

KESAN PENURUNAN BERAT SEAWAL SEMINGGU PENGAMBILAN!!
BERKESAN!
SELAMAT!
TIADA KESAN SAMPINGAN!
ASLI!
DIIKTIRAF FDA!
MILIKI BENTUK BADAN IDAMAN ANDA


OFFER SEHINGGA 1 FEB 2012 SAHAJA
SMS SAYA SEKARANG 0172761330

Wednesday, 25 January 2012

ASAL USUL KASTURI

Dari 'Aisyah r.a, "Seorang wanita bertanya kepada Nabi shallallahu 'alaihi wasallam tentang cara mandi dari haid. Beliau lalu memerintahkan wanita itu bagaimana cara mandi. Beliau bersabda: "Ambillah sepotong kapas yang diberi kasturi lalu bersucilah." Wanita itu bertanya, "Bagaimana aku bersucinya? Beliau menjawab: "Bersucilah dengan kapas itu!" Wanita itu berkata lagi, "Bagaimana caranya aku bersuci?" Beliau bersabda: "Bersucilah dengan menggunakan kapas itu!" Wanita itu bertanya lagi, "Bagaimana caranya?" Maka Beliau berkata, "Subhaanallah. Bersucilah kamu!" Lalu aku menarik wanita itu kearahku, lalu aku katakan, "Kamu bersihkan sisa darahnya dengan kapas itu." (HR al-Bukhari)

Ramai yang biasa mendengar atau pernah mendengarnya tetapi tidak pernah tahu apa dan dari mana asal-usulnya. Itulah kasturi. Apa sahaja haruman, wangian dan kebaikan akan dikaitkan dengan kasturi. Di atas adalah antara hadis-hadis Nabi s.a.w. yang menyebutkan tentang kasturi.

Inilah rupa bentuk kijang yang menghasilkan kasturi.

Kasturi bila dikeluarkan dari sarungnya

Ini pula rupa bentuk kasturi yang masih dalam sarungnya

Bukan menggoda tetapi TERGODA!!

Apa itu Pherolins?
Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau di mana saja.
Sesuai utk semua golongan wanita.

KESAN & KEBAIKAN PENGAMBILAN SUNTIKAN VITAMIN C


Kulit cantik dengan suntikan vitamin c



Bila sebut wanita, bagaikan irama dan lagu, tidak dapat dipisahkan dengan kecantikan. Tidak ada wanita di dunia ini yang tidak mahu kelihatan cantik. Malah, kebanyakan wanita sanggup melakukan apa saja demi memperoleh kecantikan yang diimpikan. Biasa dengar tentang suntikan vitamin C? Saya percaya, ramai yang sudah maklum tentangnya atau telah pun mencubanya sendiri.Tidak kurang juga yang telah menjadikannya satu kemestian demi kecantikan mereka. Disebabkan oleh keasyikan ini jugalah, sudah banyak pusat rawatan kecantikan yang mengambil peluang menawarkan perkhidmatan suntikan seumpamanya. Kalau tanya pendapat saya, memang tidak salah kalau ingin cantik. Tepuk dada, tanya selera. Persoalannya, mengapa teknik suntikan vitamin C lebih menjadi pilihan berbanding menelan pil vitamin itu sahaja?

Friday, 20 January 2012

MINYAK WANGI KASTURI SYIFA' -Wangian Sunnah Penyembuhan Islam

MINYAK WANGI KASTURI

Kasturi Syifa’ adalah... wangian kasturi putih yg ditilawahkan 30 JUZUK AL-QURAN,diruqyah dengan ayat ayat ruqyah,DOA SYIFA’,almathurat,almuawwizat,ASMA UL HUSNA,selawat tafrijiyyah dan lain2 lagi.

Kegunaannya..
Selain wangian ia juga adalah satu ikhtiar penyembuhan isalam dan sebagai perlindungan diri dari gangguan manusia,syaitan,jin dan pelbagai lagi. Malah MENCANTIKKAN AURA TUBUH BADAN. Kasturi ini pemakainya jin kafir tak suka,malaikat suka,org soleh suka. banyak kelebihannya pada rohani kita.

Abu Hurairah ra berkata, Nabi SAW bersabda : “Tiap-tiap luka yang menimpa seseorang muslim di jalan Allah nescaya lukanya itu di hari kiamat tetap seperti ketika dia ditikam mengeluarkan darah. Warnanya warna darah, tetapi baunya bau kasturi”. 
(Bukhari dan Muslim)

Berdasarkan kajian yang dibuat oleh ilmuwan Islam terutamanya Imam Ibnu Qayyim Al-Jauziyyah R.A. dan ahli-ahli perubatan Islam, maka kasturi didapati mempunyai banyak khasiat.Paling ketara ia memberi kekuatan kepada rohani.
Haruman merupakan santapan rohani,manakala kasturi adalah sewangi-wangi dan sebaik-baik haruman.Mencium kasturi menenangkan roh.Justeru,janganlah kita menzalimi roh dengan membiarkannya menghidu sesuatu yang busuk.
Di samping itu jangan lupa menunaikan solat,berzikir dan membaca Al-Qur'an setiap hari.Amalan-amalan ini merupakan santapan roh yang hakiki bagi memperkuatkan dan memperbaharui keimanan.

Appleslym Dietary - ATASI MASALAH PERUT BUNCIT

ATASI MASALAH PERUT BUNCIT DENGAN APPLESLYM DIETRY

Appleslym Dietary adalah campuran minuman Pati Epal Hijau dengan Psyllium Husk(Fiber) dan Kolagen yang diperkaya dengan Vitamin C, Spirulina Dan Klorofil.Produk ini mempunyai dua fungsi utama iaitu pelansingan dan kecantikan. Antara kelebihan produk ini berbanding produk lain di pasaran ialah kandungan inulin yang membantu meningkatkan bifido bakteria dalam usus dan mempercepatkan percernaan.

BERAT TURUN 3KG - 5KG SEMINGGU DENGAN MEIZITANG SLIMMING PILLS




MZT (MEIZITANG NORMAL)
BEST PRICES: RM 110
PASARAN RM120
36 biji untuk 36 hari
MSV (MEIZITANG STRONG VERSION)
SESUAI UNTUK PENGGUNA OBESITI / OVER 60KG
RM 120
36 BIJI / SEBIJI SEHARI

Kapsul herba pelangsing Meizitang dihasilkan dari pelbagai jenis tumbuh-tumbuhan semulajadi yang berfungsi untuk melangsing dan mengekalkan bentuk badan yang ramping. Tumbuh-tumbuhan ini diekstrak mengunakan teknologi moden yang terkini. Berikut adalah teori bagaimana Meizitang berfungsi:

Mengawal aktiviti enzim didalam perut dan usus supaya lemak berlebihan didalam makanan yang diambil tidak diserap kedalam badan. Kesan ini dilihat pada air besar yang berminyak, bererti seseorang boleh mengeluarkan lemak dengan jumlah yang sama seperti yang telah dimakan.

Meningkatkan kadar metabolisma dan nisbah asas metabolisma lemak seseorang, dimana secara tidak lansung meningkat pengunaan tenaga didalam badan. Lemak yang terdapat didalam badan akan tercerai menjadi haba, karbon dioksida dan air. Kapsul herba Meizitang bukan sahaja mengurangkan lemak berlebihan, tetapi sebagai suplemen kepada beberapa jenis asid amino dan zat galian seperti besi, fosforus, kalsium, potassium dan zink. Pada masa yang sama, Meizitang mengaktifkan sel-sel badan untuk membantu keseimbangan mikrosirkulasi tubuh serta meneutralkan elemen-eleman yang bersifat toksik didalam badan. Oleh itu Meizitang memiliki fungsi pelangsingan yang unik, penghapus toksik dan fungsi pengawalan lemak.

Kapsul herba pelangsing Meizitang tidak sesuai bagi golongan:

1. Mempunyai penyakit jantung, darah tinggi dan penyakit stroke.
2. Ketagihan dadah, ubat atau alkohol.
3. Mempunyai masalah thyroid dan hati.
4. Wanita yang mengandung & menyusu
5. Berumur kurang dari 18 tahun dan melebihi 60 tahun.
6. Mengambil suplemen atau ubat-ubatan yang lain.

ARAHAN

Penggunaan

Satu kapsul untuk satu hari, sebelum atau selepas sarapan berserta 350-500 cc air.

Maklumat Keselamatan

* Hanya satu kapsul untuk setiap hari, jangan sekali-kali mengambil lebih dari dos yang dibenarkan.

* Jangan mengambil ubat ini jika sedang mengambil ubat/suplemen yang lain.

* Minum air secukupnya atau makan buah-buahan sekira terasa haus. (Kekurangan air didalam badan boleh mengurangkan paras glukosa didalam darah yang boleh mengakibatkan pening dan letih)

* Makan mengikut waktu (terutama sarapan atau makan tengahari). Adalah penting untuk mengekalkan makanan yang seimbang termasuk air kosong dan buah-buahan ketika mengambil Meizitang.

* Jangan meminum minuman beralkohol ketika mengambil Meizitang kerana ia boleh meneutralkan keberkesanan proses pelangsingan.

Cara Penyimpanan

* Simpan di tempat yang sejuk, kering dan gelap.

Tanggungjawab menggunakan produk ini adalah sama seperti supplemen diet yang lain. Sesiapa yang ingin mengambilnya, sila rujuk kepada doktor jika mempunyai sebarang soalan.

Komposisi Meizitang:
  • XianXian Cao
  • Job's tears
  • Artemisia Dracunculus
  • Bamboo Shoot
  • Psyllium Husk
  • Lotus Leaf
  • Vegetation Oil
  • Capsule shell
Apa saja kegunaan tanaman herbal diatas?
XianXian Cao (Tanaman ubat tradisional Cina), sejak zaman dahulu digunakan oleh masyarakat Tiongkok untuk detox racun, dan untuk menghaluskan kulit. Tanaman ini juga berguna untuk mempercepat proses metabolisme tubuh dan melancarkan peredaran darah.

Job's tears adalah tanaman sejenis rumput yang mempunyai biji. Rumput ini sering diambil sebagai penurun panas dalam dan untuk perawatan kulit, kerana dapat membantu mengecilkan pori-pori, melembabkan serta mengurangi kedutan, sehingga setelah mengambil Meizitang, anda tidak perlu takut kulit anda berkedut akibat diet.

Artemisia Dracunculus berfungsi sebagai anti-alergi dan anti-infeksi.

Bamboo Shoot, tunas bambu atau yang sering disebut sebagai rebung, mempunyai kandungan serat yang tinggi, kaya akan nutrisi, dan mempunyai banyak manfaat. Bamboo Shoot dapat membantu menghancurkan timbunan racun yang ada di dalam tubuh yang berasal dari makanan yang kita makan, sehingga sering digunakan oleh masyarakat Cina sebagai detox. Selain itu, Bamboo Shoot juga sering digunakan sebagai obat anti-kanser, obat diet dan bahan dasar berbagai suplemen kecantikan.

Psyllium Husk, yang sering disebut juga dengan "Fiber Giant" karena 86% kandungan alaminya adalah serat, adalah bahan yang ajaib karena serat Psyllium Hush dapat memuai menjadi 40 kali lipat ketika diambil, sehingga menimbulkan rasa kenyang dalam waktu yang panjang, sehingga dapat membantu proses diet dengan menekan rasa lapar yang yang mengambilnya.

Lotus leaf atau daun teratai, adalah bahan dasar dari obat-obatan pelangsing China sejak jaman dahulu kala kerana mengandungi banyak asam seperti nuciferine, citric acid, malic acid, gluconic acid, oxalic acid, dan succinic acid alkaline. Asam Malic Acid tersebut terbukti sangat efektif untuk membakar dan menghancurkan timbunan lemak dalam tubuh.

FAQ:

Q: Adakah Meizitang selamat?
A: Ya, pelangsing Mezitang selamat. Ia diperbuat daripada ramuan daripada tumbuhan dan tiada kesan sampingan.

Q: Adakah Meizitang Halal?
A: Meizitang diperbuat daripada tumbuhan dan ianya Halal. Status Halal telah pun disahkan di Indonesia. Pengilang juga mempunyai Sijil Halal.

Q: Adakah pelangsing Meizitang berkesan?
A: Meizitang sangat baru di Malaysia, tetapi ia telah mendapat nama USA dan Eropah kerana kuasa pelangsingannya yang menakjubkan. Ia juga supplemen pelangsing terlaris di USA.

Q: Apakah yang akan terjadi kepada badan setelah mengambil supplemen ini?
A: Sesetengah pengguna akan berasa kehilangan air, oleh itu anda dinasihatkan untuk mengambil air yang banyak ketika mengambil produk ini. Sesetengahnya tidak berasa apa-apa, sebaliknya selera makan menurun. Walau bagaimanapun, kesan berbeza untuk setiap pengguna. Sila berhenti mengambil supplemen jika terdapat kesan yang mencurigakan.

A: Untuk Meizitang 2011, formula baru telah digunakan sebagai bahan pelangsing. Ia mungkin tidak sama seperti Meizitang 2010.

Q: Adakah saya perlu berdiet dan menjaga pemakanan?
A: Tidak. Anda dinasihatkan makan 3x sehari (termasuk sarapan), perbanyakkan makan buah-buahan dan minum air sekurangnya 10 gelas sehari

TESTIMONI:




I am very happy with it in a month I've lost 5kg and my husband has lost 4kg! It has changed our life! Thank You for making this product available we appreciate it! Judy I have been taking meizitang since november last year, i am really happy with the results.
Kelly

Thanks started useing it lost 5kg in 4 weeks. thanks to yall found out about this now losing the weight . hard trying to be on diet with this i can still eat drink still lose the weight so thanks alot.
joseph

i like it this pills cause i feel like im really loose weigth!!!!! thats good pills luz I very satisfied with your service. I just received my order.At forst I was not sure, there are alot of bogus companys out there. I was very lucky to find you. thanks you . I got my product on time. I will definetly recomend you to other people.
maria

MATI PUCUK & NAFSU SEKS BERKURANG AKIBAT FAKTOR UMUR


MATI PUCUK, PENUAAN, & SEKS

Disfungsi erektil adalah masalah yang dihadapi oleh kebanyakan lelaki seperti umur mereka. Kekurangan paras testosteron menyebabkan keadaan ini.

Kadang-kadang keadaan ini dirujuk sebagai andriopause, yang dianggap setaraf lelaki untuk menopaus bagi wanita. Lelaki boleh mengalami tanda-tanda ED apabila umur meningkat, seperti berikut:

* Arousal masa yang lebih panjang diperlukan
* Ereksi yang kurang keras
* Kurang isi padu air mani yang dikeluarkan sewaktu pancutan air mani
* Hilang keupayaan mengekalkan ereksi
* Ejakulasi pra-matang atau berpanjangan

SELAPUT DARA WANITA - macam mana nak tahu perempuan masih dara?



Selaput Dara atau Dara itu adalah satu regangan daging nipis seperti bawang yang meregang di pintu masuk lubang faraj. Ia sukar dikenal pasti oleh mata kasar terutama oleh lelaki yang melihatnya buat pertama kali. Dara dianggap sebagai mahkota wanita semua bangsa di setiap zaman, hatta zaman moden dan zaman kemudian hari.

Sebagai lambang kesucian wanita, Dara juga dijaga dengan baik sebelum perkahwinan dan hanya diserahkan kepada suami yang tercinta untuk dipecahkan (dikoyakkan) dengan tusukan zakar semasa jimak malam pertama. Namun begitu tidaklah semua wanita dapat mempertahankan Dara.

BULU KENING : TIPS MERIAS & RAHSIA DISEBALIK KENING

WANITA amat mengambil berat soal kecantikan dan penampilan diri terutama untuk menambah kejelitaan wajah kerana ia memberikan tarikan tersendiri terhadap mata yang memandang. Tidak mustahil mengapa ramai yang sanggup membelanjakan wang untuk mendandankan diri demi menambah aura wajahnya.
Di samping penjagaan kulit wajah dan mengenakan solekan, ramai wanita menganggap mencukur atau membentuk kening adalah cara untuk tampil kemas, seksi dan menarik. Bulu kening akan dibentuk semula dengan alat solekan seperti celak dan pensil alis sehingga kelihatan lebih cantik dan menarik.

RAHSIA DISEBALIK PUNGGUNG WANITA

Percaya atau tidak, setiap wanita menyimpan rahsia di punggungnya. Maksud saya dari bentuk punggungnya. Cara seseorang itu bergerak atau berjalan sebenarnya berpusat dari punggung dan juga peha. Ianya juga membentuk personaliti seseorang wanita.

Seseorang wanita yang memiliki punggung yang bulat selalunya dikaitkan dengan sikap periang, bersemangat, suka bersosial dan pandai bergaul. Mereka ini juga pandai berbelanja dan kuat menghadapi rintangan dan juga dugaan.

Punggung yang seimbang iaitu tidak terlalu bulat, tidak terlalu kecil dan tidak terlalu rata dikatakan memberikan personaliti yang tenang dan pemurah kepada pemiliknya. Mereka juga sangat penyayang, tidak banyak masalah dan stabil dalam kerjaya maupun hidup.

Ada juga wanita yang mempunyai punggung yang seksi dan menonjol ke atas. Mereka ini selalunya popular dan disukai ramai. Hatinya tidak mudah sensitif, suka berseronok, kurang berfikir dan selalu mengikut kata hati. Wanita yang memiliki punggung yang besar pula dikatakan romantik dan penuh rasa cinta. Mereka juga subur, ceria, pemurah tetapi agak metarialistik. Sanggup bekerja keras demi cita-cita.

Akhir sekali, wanita yang punggungnya rata. Ianya melambangkan wanita tersebut jujur, bijak dan idealistik. Namun begitu mereka ini tidak pandai berniaga, suka berserah pada keadaan, kurang insiatif untuk maju dan tidak mempunyai perancangan masa depan yang jelas.

Yang mana satukah anda? Apa pun ianya sebenarnya bergantung pada diri anda sendiri. Anda sendiri sebenarnya yang menentukan… bukannya punggung anda..

TEKNIK PANTAS UNTUK DAPATKAN PUNGGUNG LENTIK:

Wednesday, 18 January 2012

Tidur Tanpa Pakaian Dalam Rangsang Seks Suami

Wanita Tidur Tanpa Pakaian Dalam Mampu Rangsang Libido Suami

Nikmatnya jika dapat tidur. Tidur adalah satu-satunya masa untuk kita berehat dan menenangkan fikiran. Sewaktu tidur, tubuh kita akan mengalami proses pemulihan dan detokdifikasi (pengeluaran racun dari tubuh). Ketika ini, sebaiknya berikanlah kesempatan kepada tubuh untuk berehat dan bernafas.

Oleh kerana itu, setiap wanita digalakkan memakai pakaian dalam saat tidur. Cara ini dikatakan amat berkesan dalam melancarkan pengaliran darah ke organ-orang tubuh sekali gus menyumbang kepada tahap kesihatan yang baik.

Berdasarkan kaji selidik yang telah dilakukan mendapati bahawa wanita yang menggunakan pakaian dalam seperti bra yang terlalu lama dan ketat ketika tidur boleh meningkatkan hormon prolaktin (hormon yang berfungsi untuk merangsang kelenjar susu) yang menyebabkan terjadinya kanser payu dara.

Menurut pakar ilmuwan dari Hawaii, Sydney Ross Singer dan isterinya Soma Grismaijer dalam buku mereka ‘Dressed To Kill: The Link Between Breast Cancer and Bra’s pada tahun 1991 menganggap wanita yang ingin menghindari kanser payu dara harus memakai bra dalam waktu yang sesingkat mungkin. Sebaiknya kurang dari 12 jam sehari.

PAYUDARA MONTOK DAN GEBU TUBUH KEMBALI MUDA DAN SEKSI

ANDA AKAN TAMPIL MENAWAN DALAM 30 HARI...

Anda sebagai wanita harus peka dalam menjaga kecantikan dan kesihatan tubuh badan. Wanita perlu menitik beratkan penjagaan kecantikan berbanding lelaki, kerana kecantikan itu akan menaikkan harga diri dan menyerlahkan lagi diri anda sebagai wanita. Jika kaum adam yang digelar "Si Lembut" kelihatan lebih cantik dari anda, tidakkah anda irihati atau terkejut?

Thanyaporn mempunyai herba yang digelar sebagai Puririe Murifica, terkenal dalam meningkatkan hormon estrogen semulajadi wanita. Sekiranya diamalkan, kulit akan menjadi cerah, gebu, anjal dan payudara anda akan membesar. Bahagian tubuh badan menggeleber akan dipadatkan, perawan anda dapat dikembalikan.

KETAT , RAPAT - JADIKAN SETIAP MALAM SEPERTI MALAM PERTAMA

kepuasan terlakar di wajah pasangan

Rahsia purba Wanita Madura yang membuatkan lelaki tergila-gilakan mereka. Lebih ketat, rapat & wangi semasa hubungan intim. Rasainya dengan TONGKAT AJIMAT MADURA.

Ketahuilah wahai kaum Hawa.... Kerana tidak mahu pasangannya berasa hati atau berkecil hati, lazimnya lelaki tidak akan komen apa-apa tambahan pula telah lama mendirikan rumahtangga. Namun disudut hati seorang lelaki begitu teringinkan pasangannya memilik faraj yang sempit/ketat seperti belum pernah disentuh.

SEBAB ITULAH ADA SESETENGAH LELAKI YANG TELAH BERUMAHTANGGA MENCARI YANG LAIN SECARA TERANG-TERANGAN ATAU SECARA SEMBUNYI DAN SUDAH TENTULAH PILIHAN UTAMA MEREKA ADALAH YANG SEMPIT dan KETAT....

Kenapa lelaki kebanyakannya berfikiran begitu... jawapannya terlalu mudah.. ini semua adalah tuntutan nafsu yang begitu kehendaknya... sentiasa bermain difikiran lelaki. Oleh sebab itu, wahai kaum wanita.. janganlah memandang remeh akan perkara ini, berilah peluang kepada pasangan anda untuk menikmati malam pertama buat kali kedua bersama anda dan saya yakin pasangan anda PASTINYA akan tersenyum puas malah hubungan anda akan jauh lebih indah dari sebelum ini. Dan yang penting sekali pasangan anda sudah tidak punyai alasan untuk mencari yang lain.

Tongkat Ajimat Madura bukanlah seperti maajun untuk dimakan tetapi ianya untuk dimasukkan kedalam faraj hanya 1-2 minit sahaja. Jika ingin bersama pastikan 30 minit sebelum mulakan hubungan seksual.

Khasiat utama Tongkat Ajimat Madura ini untuk mendatangkan manfaat berikut:

1. Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
2. Menyembuhkan penyakit darah putih (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim.
3. Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
4. Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.


LINGKARAN HITAM BAWAH MATA (EYE BAG) - PUNCA & CARA RAWATAN

Lingkaran hitam bawah mata atau lebih dikenali eye bag sering menganggu penampilan seseorang. Tapi, ada juga sesetengah individu yang tak pedulikan hal ini langsung, hehe. Tapi bagi yang sering mementingkan penampilan diri, masalah lingkaran hitam ni sikit sebanyak merisaukan anda. Betul tak?

Lingkatan hitam ini terjadi apabila anda kekurangan darah atau kurang tidur, maka wajah tampak pucat dan muncul lingkaran gelap di sekeliling mata. Faktor keturunan juga dapat menyebabkan timbulnya lingkaran hitam.

PICIT JERAWAT??? 6 LANGKAH MUDAH & BETUL UNTUK PICIT JERAWAT ANDA


Jerawat? Adeh.. ni yg tak selesa sangat! Stress je bila ada jerawat kat muka. Geram betoi!
Semua org stress kalau ade jerawat sebijik yang tetiba kua, nak tumpang glamer kat muka kite. Huh!!
Rasa geram nak picit sajalah, kite selalu je jadi gatal tangan..merayap kat muka ni (sedar atau tak sedar).....nak picit jerawat ni kan! Dan kebanyakkan dari kita ni akan picit dengan kuku.. (faktor tak sabar n geram) Sanggup je picit, sampai senget muka2! Tak kurang jugak yg 'pop' guna jarum...sakit tolak tepi.. yang penting jerawat meletop!!
Lepas dah picit... minggu depan kua lagi 1 bijik.. tak pun jadi parut hitam... ataupun kua lagi jerawat kat tempat yang sama..

So.. betul ke cara kite nak picit jerawat selama ni?
Jawapannya, SALAH! Cara picit dgn kuku, cucuk dengan jarum tu tak betul. 

Tuesday, 17 January 2012

RAWATAN BIBIR KERING & PECAH - MILIKI BIBIR MUNGIL & CANTIK

bibir mungil idaman setiap wanita

Bibir merupakan salah satu bahagian dari wajah. Bibir yang menarik dan sehat akan menyerlahkan kecantikan wajah. Kesihatan bibir harus selalu dijaga. Masalah yang umumnya terjadi pada bibir adalah bibir kering dan pecah-pecah. Hal ini tentu dapat merosak kecantikan wajah. Bibir yang pecah mudah terluka dan menimbukan rasa sakit. Bila keadaan ini tidak diubati, dapat menyebabkan infeksi pada bibir. Bagi wanita, bibir pecah membuat lipstik yang dipakai tidak menempel dengan baik sehingga dapat mengganggu penampilan.Oleh karena itu, apa saja penyebab bibir kering dan pecah-pecah? Lalu bagaimana cara pencegahan bibir kering dan pecah-pecah?

CARA & TIPS MEMAKAI EYELINER / CELAK



EYELINER (CELAK) berfungsi untuk menguatkan efek keindahan mata Anda.Pilihlah warna eyeliner yang menyatu dengan warna eyeshadow anda.

TIPS MEMAKAI EYELINER:

**Pastikan anda duduk rileks dengan siku menopang meja pada saat anda memakai eyeliner.
Tarik garis pada garis kelopak mata dari bahagian dalam mata ke hujung mata bahagian luar. Sambil tarik hujung kelopak mata Anda agar kulit di area yang akan di beri garis eyeliner tegang sehingga mudah mengaplikasikannya.

**Untuk bahagian atas mata ini sebaiknya Anda gunakan eyeliner berbentuk cair yang waterproof agar lebih muda kering dan tidak cepat luntur.Gunakan sekali lagi dari bahagian tengah mata dan pada bahagian hujung buat garis mencuat untuk memberi kesan tajam mata Anda.

**Gunakan eyeliner pensil dengan cara menarik dari hujung kelopak mata bagian bawah.Untuk mata besar aplikasikan eyeliner cukup mulai dari kelopak mata bagian tengah dan apabila mata kecil aplikasian eyeliner dari ujung dalam mata.

**Untuk penggunaan eyeliner pensil, bukalah mulut Anda saat memakainya supaya otot-otot mata lemas, dan usap ujung pensil eyeliner dengan kapas agar bagian tersebut lebih lembut.

SET BERSALIN IBU HALIMAH ( MAK DARA )


SET BERSALIN IBU HALIMAH (MAK DARA)
Harga : HANYA RM 330.00 
FREE POS
(Harga Sebenar : RM 350.00)

Sejak berzaman, orang melayu telah mengamalkan berpantang selepas bersalin. Berpantang adalah amalan yang amat penting dan amat di titik beratkan agar kesihatan dan kesejahteraan hidup terjamin setelah bersalin.

"Set Bersalin Ibu Halimah" adalah merupakan produk yang mudah di gunakan oleh ibu-ibu bersalin. "Set Bersalin Ibu Halimah" adalah ramuan turun temurun yang kini di kongsi bersama umum untuk kebaikan kesihatan ibu-ibu bersalin.

Produk 8 dalam 1, produk dari Jamu Mak Dara telah memudahkan kerja ibu-ibu bersalin kerana di dalam satu terdapat berbagai kelengkapan yang sangat diperlukan oleh ibu-ibu bersalin.

Ramuan herba "Set Bersalin Ibu Halimah" adalah dari hutan hujan tropika yang tiada mengandungi bahan tiruan.

Di dalam "Set Bersalin Ibu Halimah" merangkumi :-

Jamu Mak Dara Serbuk
2 botol Jamu Mak Dara kapsul
Losyen Param Ibu Halimah
Pilis
Bedak Sejuk
Rempah Mandi
Tungku Kukus Berherba
Bengkung

Penggunaan kelengkapan "Set Bersalin Ibu Halimah" dengan secara teratur dan berterusan selama 44 hari akan memulihkan tenaga dan menyihatkan tubuh badan.

Pengambilan "Jamu Mak Dara" akan membantu membuang toksid dalam badan, menyuburkan dan menyihatkan rahim. "Jamu Mak Dara" membantu mengatasi masalah keputihan dan melancarkan darah. "Jamu Mak Dara" membantu merapatkan faraj, memulihkan kitaran haid dan mengembalikan tenaga. Selain itu ianya dapat membantu membuang angin membakar lemak dan memperkemaskan tubuh agar kelihatan langsing.

Mandi menggunakan "Rempah Mandi" akan menghangatkan tubuh dan mengekalkan kehangatan tubuh. "Rempah Mandi" membantu menyingkirkan sel-sel kulit mati dan menghilangkan bau badan. Tubuh badan akan menjadi segar dan sihat selepas mandi menggunakan "Rempah Mandi".

Penggunaan "Pilis" di dahi dan ubun-ubun membantu menghilangkan rasa pening semasa berpantang. "Pilis" juga mengelakkan dari ibu-ibu bersalin dari gelap mata.

"Losyen Param Ibu Halimah" disapukan pada seluruh badan selepas mandi rempah. Losyen ini disapukan pada lengan, dada, bahagian pinggang ke pergelangan kaki untuk menstabilkan suhu badan. Ia juga menghilangkan rasa kebas dan sejuk ketika berpantang.

Berurut kemudian diikuti dengan bertungku menggunakan "Tungku Herba Kukus" akan melegakan sengal-sengal. "Tungku Herba Kukus" juga membantu memecahkan lemak-lemak agar ibu-ibu bersalin akan kembali langsing seperti sebelum mengandung.

Penggunaan "Bengkung Ibu Halimah" akan membantu ibu selepas bersalin mendapat semula bentuk pinggul. Selain itu "Bengkung Ibu Halimah" akan dapat mengecilkan semula perut dan mengembalikan bentuk badan asal.

Gunakan "Bedak Sejuk" untuk menghilangkan ruam-ruam dan menghilangkan tanda-tanda hitam akibat mengandung, Sapukan "Bedak Sejuk" di muka dan leher . Biarkan seketika agar ia meresap ke kulit. Gunakan berterusan agar kulit menjadi bersih dan halus.

ORDER ONLINE HERE:

JERAGAT : PUNCA & RAWATAN UNTUK JERAGAT

Jeragat ialah tompok-tompok hitam yang disebabkan melanin yang terkumpul dan menjadi warna coklat muda atau coklat tua. Kadang kala ia hitam yang terkumpul di muka biasanya berkelompok, baik di pipi mahupun di dahi atau dagu. Jeragat boleh dipudarkan atau dikurangkan, tetapi tidak boleh dipulihkan sama sekali. Mungkin anda tidak ada jeragat, tetapi mencegah lebih baik sebelum ditimpa masalah ini.

PUNCA JERAGAT:

1. Ia disebabkan oleh pancaran UV matahari yang menjadikan kelebihan pigmen.

2. Hormon yang tidak seimbang disebabkan mengandung atau menopaus.

3. Gelisah dan tidak cukup tidur.

4. Menggunakan makeup yang tidak berkualiti dan bermutu rendah.

5. Disebabkan oleh masalah pada limpa.


TIPS PENJAGAAN ALAT SULIT (FARAJ WANITA)

12 CARA PENJAGAAN ALAT SULIT WANITA:

1) Adalah disyorkan agar membersihkan bahagian luar selepas buang air kecil atau air besar,seeloknya menggunakan air.

2) Ketika haid,wanita dinasihatkan kerap menukar tuala wanita terutama pada hari-hari yang banyak darah.Ini kerana darah merupakan media yang sesuai untuk kuman membiak. Bagi wanita yang menggunakan tampon mereka perlu ingat untuk menukarkannya.

3) Seluar dalam perlu ditukar setiap hari dan pada hari-hari mengalami keputihan, lebih baik memakai panty liner supaya ia tidak melekat pada pakaian dalam yang menyebabkan ketidakselesaan.

4) Elakkan dari menggunakan sabun atau menyapu shower gel pada alat kelamin kerana ia mungkin menyebabka n kekeringan dan iritasi kulit dan menjadi gatal. Sesetengah wanita sensitive dan alah pada pewangi dan buih sabun.

JAMU - KHASIAT & KEPENTINGAN JAMU DI KALANGAN REMAJA DAN WANITA

Seharusnya, remaja mengambil jamu untuk jaminan kesihatan dan kekuatan tubuh badan apabila mereka menginjak dewasa kelak. Apabila remaja sudah dididik dengan pengambilan jamu, tubuh menjadi bertenaga dan memudahkan mereka bergerak aktif dalam kehidupan seharian.

DI INDONESIA, pengambilan jamu dalam kalangan masyarakat diamalkan sejak kecil sehingga mereka meningkat dewasa. Lebih mengujakan bukan wanita yang bersalin sahaja makan jamu, malah bayi turut diberikan jamu yang dihasilkan bersesuaian dengan keadaan mereka. Biasanya jamu bayi bukan untuk dimakan tetapi lebih kepada disapu pada tubuh badan dan muka.


Namun situasi ini sukar dilihat di negara kita. Rata-rata golongan wanita hanya sibuk mengambil dan mencari jamu ketika dalam proses berpantang bersalin. Sebaik saja selesai tempoh berpantang, pengambilan jamu sudah tidak dipedulikan lagi. Ini kerana segelintir wanita berpendapat badan mereka sudah cukup kuat dan bertenaga semula.

Monday, 16 January 2012

24K Vita Essence by V'Asia - PENEGANG, PELEMBAB, PENCERAH

24K Vita Essence by V'Asia [15 ml]

HARGA 
RM30

PENEGANG, PELEMBAB, PENCERAH

24K Vita Essence dirumus khas dengan teknologi nano daripada 99.9 % hablur emas, kolagen, aloevera, vitamin A,C dan E.
FUNGSI 24K Vita Essence:
  1. membantu mengembalikan keseimbangan PH pada sel kulit, 
  2. membekal nutrisi kepada sel kulit 
  3. mengecilkan liang pori
  4. menghaluskan kulit
  5. bertindak sebagai penyegar, pelembap, penegang dan pencerah
  6. digunakan sekitar mata bagi mengurangkan lingkaran gelap dan garis halus 
Cara Penggunaan : Sapukan dan ratakan ke seluruh wajah, sekitar mata dan leher.


24K Gold Miracle Bar V'ASIA - sabun jongkong emas

24K Gold Miracle Bar

24K Gold Miracle Bar V'ASIA
HARGA :
RM40
24K Gold Miracle Bar adalah sabun jongkong emas yang dirumus khas dengan teknologi Nano daripada 99.9% hablur emas yang mengandungi:
  • Glutathione,
  • kacang soya,
  • collagen,
  • stem sel epal,
  • sarang burung,
  • dan multivitaminyang bertindak sebagai awet muda pada kulit wajah.
Penggunaan secara konsisten dapat membantu membersih, melembap, merawat masalah kulit, mencerah, menganjal dan menegangkan kulit. formulasi istimewa ini sesuai bertindak sebagai masker pada kulit wajah. penggunaan secara berterusan membantu meneutralkan PH kulit, menjadikan kulit lebih cerah,gebu,halus licin, sekata dan berseri. produk ini sesuai digunakan oleh semua jenis kulit .
Kebaikan 24K Gold Miracle Bar V'ASIA:
  1. mencerahkan kulit
  2. menganjalkan kulit
  3. melindungi dari sinar UV
  4. merapatkan pori terbuka
  5. mengekalkan lembapan & menghidrat kulit
  6. mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat & parut
  7. menyamaratakan tona kulit
  8. membersih dengan berkesan
  9. melindungi dari radikal bebas
  10. menanggalkan lebihan minyak
  11. meningkatkan keelastikan kulit
  12. menghalus & melembutkan kulit
Cara Penggunaan 24K Gold Miracle Bar V'ASIA:

Buihkan dengan pekat dan ratakan dengan lembut. untuk hasil terbaik urut dari bawah ke atas wajah selama 1 minit dan biarkan selama 1 minit (masker) dan bilas sehingga bersih.

Berat : 45 gram.

PELBAGAI KHASIAT JUS PERAWAN DE HERBS

JUS PERAWAN


Juice Perawan Plus Collagen
(Kekal Anggun & Muda Dengan Jus Perawan)

HARGA

RM35

 
Khasiat Juice Perawan D'Herbs :

  • Merawat masalah keputihan & haid yang tidak teratur.
  • Menaikkan tulang punggung & payudara wanita agar lebih montok & anjal.
  • Menyuburkan rahim & peranakkan wanita ( baik untuk wanita yang sukar mendapatkan zuriat).
  • Menegang & mencerahkan kulit.
  • Melambatkan proses monopous.
  • Memberikan tenaga dalaman wanita.
  • Meningkatkan sistem imunisasi.
  • Mengurangkan senggugut.
  • Menambahkan keinginan seksual wanita & mengeratkan hubungan suami isteri
  • Sesuai untuk gadis & wanita yang sudah berumahtangga.
Kandungan Juice Perawan D’Herbs:
Kacip Fatimah, Manjakani, Pueraria Mirifica, Acai Berry, Kurma, Madu, Roselle, Delima, Kolagen & Air Bertapis.

Cara penggunaan Juice Perawan D’Herbs:
1) Ambil 2 sudu setiap pagi & malam. Minum banyak air putih.
2) Tidak digalakkan bagi wanita yang sedang mengandung & ketika dalam haid.
3) Simpan di tempat sejuk selepas dibuka.

Testimoni Pengguna Jus Perawan

Puan Salmah
Masalah wajah lesu dan pucat, senggugut, keputihan & datang bulan tidak teratur tiada lagi setelah menggunakan produk ini malah suami memuji servis saya seperti malam pertama kami.


Cik Linda-Pahang
Sebelum meminum minuman kecantikan Jus Perawan. Wajah saya agak pucat dan tidak berseri walaupun menggunakan make up. Namun selepas mengamalkan minuman kesihatan Jus Perawan ini, Kulit saya kelihatan berseri dari dalam. Ia telah mengembalikan keyakinan saya untuk berdepan dengan pelanggan. Saya tidak perlu risau lagi tentang wajah dan penampilan saya. Terima kasih De Herbs.

Pn. Adriana-Perak
Saya telah mencuba pelbagai produk/kaedah rawatan untuk mendapatkan zuriat tetapi tidak berhasil, setelah menggunakan jus perawan dalam masa 1-2 bulan dengan izin Allah saya disahkan hamil.


Pn. Junaidah-Johor
Wajah berseri dari dalam & suami bertambah sayang. Saya yakin dengan keberkesanan jus perawan!

Puan Rina – Pengacara TV
Saya kini semakin disayangi suami setelah guna Jus Perawan ini, Ia lebih rapat,mantap dan gebu sentiasa. Malah rasanya yang sedap & harga berpatutan. Anda bila lagi mahu mencubanya…saya yakin produk ini memang mujarab!


BUY ONLINE HERE:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...